maanantai 18. helmikuuta 2019

Pieniä ajatuksia

1. Jumalat sisälläni
repikää minut kappaleiksi

2. Verta sekoittuneena veteen
ja he ovat tulossa tappamaan minut

3. Minun toiveeni ovat käytetty loppuun
ja tähdet kuolevat taivaalla

4. Huokauksina kuuluu kaipuu vapauteen,
mutta leikatut siivet eivät koskaan kanna

5. Sinunlaistasi tunnetta sai etsiä kauan,
huusin niin kauan, kunnes joku kuunteli

6. Menitpä minne tahansa
minä seuraan

7. En ole enää se sama ihminen joka olin kanssasi
nauruna kaikui meidän ilomme kerrostaloista

8. Olen tuntenut sinut kauemmin kuin olen elänyt
vaikka vasta nyt tiedän, kuka itse olen

9. En tiedä enää nimeäni
se pyyhittiin pois liitutaululta ja unohdin sen

10. Joka kerta mietin, miksi sinun täytyy mennä
pelkään aina, että tämä kerta on viimeinen, sillä jokin niistä on

0. Minne vie tämä yksinäinen tie?
Jotkut vaeltajat ovat hukassa vaikka tie olisi suora


//10 + 1 pientä ajatusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti